piątek, 17 marca 2017

"Przywilej skóry"



Tytuł: Przywilej skóry
Autor: Karin Slaughter
Gatunek: kryminał, sensacja, thriller
Rok: 2008
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis
Cykl: Hrabstwo Grant, tom 6

Opis z okładki
Szef policji Jeffrey Tolliver dowiaduje się, że jego podwładna Lena Adams została zatrzymana na terenie sąsiedniego okręgu pod zarzutem morderstwa i potrzebuje pomocy. Jeffrey wraz ze swoją żoną Sarą - lekarzem sądowym - postanawiają zająć się tą sprawą. Krok po kroku zbliżają się do rozwiązania zagadki. Z przerażeniem odkrywają, że pozornie spokojne miasteczko na Południu to siedlisko zła, oplecione misterna siecią zdrady i korupcji. Kiedy krąg podejrzanych się zacieśnia, a na światło dzienne wychodzą ukryte dotychczas mroczne tajemnice , Sarze i Jeffreyowi zaczyna grozić  śmiertelne niebezpieczeństwo...

Moja ocena
Niestety dla mnie to już ostatnia część Hrabstwa Grant :( Ta część nie pozostawała w tyle za resztą i fajnie się ją czytało :) Miałam problem z kupieniem tej książki w rozsądnej cenie bo zaczynały się od około 100zł za książkę wydaną w 2008 roku. Jednak po kilku tygodniach polowania kupiłam ją za 50zł. Teraz pewnie będzie dużo tańsza bo minęło kilka lat. Duża cena jest głównie dlatego, że na rynku jest mało tych książek, z resztą nie miałam problemu.
Na pewno będę polowała na inne książki tej autorki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz